• Maria !

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Maria ! heeft ontvangen van andere leden.

Hi Junior
    Reacties: 1
    Topic starter

23 december 2012, 00:09

Ik ben helaas overgestapt naar Hi met een lease telefoon...........Alles wat fout kon gaan is fout gegaan dubele rekening ,2 abonementen.die ze fout hebben gedaan in de winkel en ook gelijk weer af hebben gezegd.....waar ik nu toch de rekening voor krijg..telefoon die geen wifi heeft..omgeruild door smartcare..die jongen nam m.n toestel net simkaard mee naar z,n bus om een backup te maken waarna juist alles was gewist....probeer ik opnieuw met m,n simkaart in m,n oude telefoon te gaan blijkt dat niet meer te kunnen .alles weg.........na 6 uur gebruik weer geen wifi..en bekijk m,n rekening krijg ik binnenkort een derde rekening?????ben nog geen 19 dagen aangemeld bij hi????en een dubbele rekening bijna 3 maal zo hoog als tevoren ...deze hele dag al stress over alles...nee graag mij treugzetten naar kpn is ook u bedrijf....bovendien heb ik nu ook stress over m,n simkaart...heeft die jongen die gekopieerd ben ik daarom alle gegevens kwijt?Die jongen was overigens wel beleefd maar ben toch huiverig.wil niet voor wverrassingen komen te staan...please laat me weer terug gaan naar kpn..hetzelfde bedrijf.......graag contact met me opnemen ........dank  
    Gemarkeerd als antwoord: de reactie van Christy op 24 december 2012, 14:37

Hi Maria,

Welkom op het Hi Forum.

Wat vervelend om te lezen dat er zoveel dingen zijn gebeurd waardoor je ontevreden bent. Helaas is het niet mogelijk om terug te gaan naar een KPN Abonnement. Wel wil ik je helpen bij een oplossing voor je problemen.

Je geeft aan dat je telefoon geen WiFi kan gebruiken. Om welk type toestel gaat dit? En is je telefoon op dit moment bij SmartCare?

Dat je de gegevens van je Hi Simkaart kwijt bent is natuurlijk enorm lastig. Helaas kan ik dit niet terugdraaien. Sorry hiervoor.

Je Hi Abonnement is ingegaan op 5 december. Vandaag is de eerste Hi Telefoonrekening afgeschreven. De rekeningen daarvoor waren van je KPN Abonnement. Deze rekening is hoger doordat je kosten buiten de bundel hebt gemaakt. Ook staan er 2 aansluitingen op deze nota. Er worden dus kosten voor 2 Hi Abonnementen in rekening gebracht.

Ik verplaats je topic naar Reparatie & diefstal.

Groetjes,
    Christy

Bekijk origineel
  • Christy

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Christy heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 13618
    Local

Local

Vriend

Vriend

24/7

24/7

Premium

Premium

Iphone Expert

Iphone Expert

Blackberry Expert

Blackberry Expert

Android Expert

Android Expert

Hi Kenner

Hi Kenner

Spotify

Spotify

Super User

Super User

Snelle service

Snelle service

Socialize

Socialize

Antwoord

24 december 2012, 14:37

Hi Maria,

Welkom op het Hi Forum.

Wat vervelend om te lezen dat er zoveel dingen zijn gebeurd waardoor je ontevreden bent. Helaas is het niet mogelijk om terug te gaan naar een KPN Abonnement. Wel wil ik je helpen bij een oplossing voor je problemen.

Je geeft aan dat je telefoon geen WiFi kan gebruiken. Om welk type toestel gaat dit? En is je telefoon op dit moment bij SmartCare?

Dat je de gegevens van je Hi Simkaart kwijt bent is natuurlijk enorm lastig. Helaas kan ik dit niet terugdraaien. Sorry hiervoor.

Je Hi Abonnement is ingegaan op 5 december. Vandaag is de eerste Hi Telefoonrekening afgeschreven. De rekeningen daarvoor waren van je KPN Abonnement. Deze rekening is hoger doordat je kosten buiten de bundel hebt gemaakt. Ook staan er 2 aansluitingen op deze nota. Er worden dus kosten voor 2 Hi Abonnementen in rekening gebracht.

Ik verplaats je topic naar Reparatie & diefstal.

Groetjes,
    Christy
  • Maria !

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Maria ! heeft ontvangen van andere leden.

Hi Junior
    Reacties: 1
    Topic starter

24 december 2012, 15:30

Beste Christy Het 2de abonement is een fout door de winkel en meteen weer afgezegd heb hier ook een bevestiging van heb hier meerdere malen over gebeld en er is steeds gezegs het is geanuleerd nu hoor ik weer van jou dat ik 2 abonementen heb?????Heb meteen geanuleerd.althans de winkel heeft dat voor mij gedaan heb zelf meemalen hieriover gebeld en mij is gezegd dat het geanuleerd is en dat het niet geincasserd wordt.nu is het weer in rekening gebracht.......weer over gebeld zeggen klopt het wordt teruggesort volgende keer ........en nu zeg jij dat ik nog steeds 2 abonementen heb?Begin me echt zorgen te maken .heb overigens maar 1 telefoon.........

Maria
  • Christy

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Christy heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 13618
    Local

Local

Vriend

Vriend

24/7

24/7

Premium

Premium

Iphone Expert

Iphone Expert

Blackberry Expert

Blackberry Expert

Android Expert

Android Expert

Hi Kenner

Hi Kenner

Spotify

Spotify

Super User

Super User

Snelle service

Snelle service

Socialize

Socialize

27 december 2012, 10:57

Het nummer is inderdaad geannuleerd Maria. De kosten zullen dan ook verreken worden bij de volgende Hi Telefoonrekening. Ik snap dat dit vervelend voor je is. Dit komt doordat de rekening al klaar stond, en de annuleren hierna verwerkt is. De kosten waren dus al in rekening gebracht. De kosten krijg je uiteraard terug.

Groetjes,
    Christy