• Marieke1234
    Hi Junior
    Reacties: 1
    Topic starter

8 april 2013, 16:07

Ik word al enkele weken 2 a 3 keer per dag gebeld door een geblokkeerd nummer. Er wordt nooit een voicemail ingesproken. Ik kan mijn abonnement nog niet verlengen, dus ik kan ook nog geen nieuw nummer kiezen.

Ik heb geprobeerd op mijn iPhone 4 in te stellen dat alle gesprekken automatisch naar Voicemail worden doorgeschakeld, maar deze keuze wordt niet onthouden en doorschakelen wordt meteen weer zelf door mijn telefoon uitgezet. ik heb 1233 en +31 6 12001233 en 061201233 ingevuld bij nummer waarnaar doorgeschakeld moet worden, maar geen van de 3 nummers werkt. Ik ga naar Instellingen > Telefoon > Doorschakelen, ik zet Doorschakelen aan en vul dan het nummer in van de Voicemail. als ik dan terug ga wordt Doorschakelen weer meteen uitgezet.

Nu heb ik de vraag hoe ik ervoor kan zorgen dat alle inkomende gesprekken meteen naar Voicemail gaan, zonder mijn telefoon uit te zetten, want ik wil wel mijn appjes binnen blijven krijgen.
    Is het overigens ook mogelijk om alleen de personen die met een geblokkeerd nummer bellen, direct door te schakelen of misschien zelfs meteen te blokkeren? Ik weet wel dat ik favorieten in kan stellen en daar het e.e.a. in aan kan passen mbt de oproepen. Ik heb er ook nog aan gedacht om mijn telefoon op Niet Storen te zetten, zou dat de oplossing zijn? Of krijg ik dan ook geen appjes meer binnen?

Overigens vind ik het niet erg wanneer alle oproepen rechtstreeks naar Voicemail gaan, dan bel ik de mensen die ik wil bereiken zelf wel even terug en als het dringend is sturen ze wel een appje of sms/mail etc..

Alvast ontzettend bedankt voor de genomen moeite!

in afwachting van jullie antwoord,
    groetjes en werkze nog vandaag!
    Gemarkeerd als antwoord: de reactie van Natascha op 9 april 2013, 14:04

Hi Marieke1234,

Wat vervelend dat je wordt lastiggevallen door een geblokkeerd nummer! Het is helaas niet mogelijk om alleen inkomende gesprekken direct door te schakelen naar je voicemail. Als je jouw toestel op 'niet storen' zet krijg je inderdaad ook geen berichten meer binnen :(

Als je wordt lastiggevallen door een geblokkeerd nummer kun je een email sturen naar [email]overlastmobiel@kpn.com[/email]. In de email zet je al jouw gegevens. Noteer ook minimaal 10 recente oproepen. Vermeld hierbij ook de datum en het exacte tijdstip. Wij nemen je klacht dan in behandeling. Als de beller een KPN- of Hi-klant is, krijgt hij een brief met het dringende verzoek te stoppen met bellen. In de brief staat ook dat zijn of haar naam en adresgegevens aan jou bekendgemaakt zullen worden als de overlast niet stopt. Als de beller klant is van een andere provider, vragen wij die provider om hem een soortgelijke brief te sturen.

Het is helaas niet altijd mogelijk een ongewenste oproep te traceren, bijvoorbeeld als er via een telefooncel of een buitenlandse aansluiting gebeld wordt.

Je kunt er altijd voor kiezen om gratis je 06-nummer te laten wijzigen. Dit is geen probleem.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Hi Abonnementen'.

Groetjes,
    Natascha

Bekijk origineel
  • Natascha
    Moderator
    Reacties: 1188
    Vriend

Vriend

Iphone Expert

Iphone Expert

Android Expert

Android Expert

Hi Kenner

Hi Kenner

Spotify

Spotify

Super User

Super User

Snelle service

Snelle service

Antwoord

9 april 2013, 14:04

Hi Marieke1234,

Wat vervelend dat je wordt lastiggevallen door een geblokkeerd nummer! Het is helaas niet mogelijk om alleen inkomende gesprekken direct door te schakelen naar je voicemail. Als je jouw toestel op 'niet storen' zet krijg je inderdaad ook geen berichten meer binnen :(

Als je wordt lastiggevallen door een geblokkeerd nummer kun je een email sturen naar [email]overlastmobiel@kpn.com[/email]. In de email zet je al jouw gegevens. Noteer ook minimaal 10 recente oproepen. Vermeld hierbij ook de datum en het exacte tijdstip. Wij nemen je klacht dan in behandeling. Als de beller een KPN- of Hi-klant is, krijgt hij een brief met het dringende verzoek te stoppen met bellen. In de brief staat ook dat zijn of haar naam en adresgegevens aan jou bekendgemaakt zullen worden als de overlast niet stopt. Als de beller klant is van een andere provider, vragen wij die provider om hem een soortgelijke brief te sturen.

Het is helaas niet altijd mogelijk een ongewenste oproep te traceren, bijvoorbeeld als er via een telefooncel of een buitenlandse aansluiting gebeld wordt.

Je kunt er altijd voor kiezen om gratis je 06-nummer te laten wijzigen. Dit is geen probleem.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Hi Abonnementen'.

Groetjes,
    Natascha
  • Marieke1234
    Hi Junior
    Reacties: 1
    Topic starter

9 april 2013, 18:59

Hoi Natascha,
    Supermega bedankt voor je snelle en volledige antwoord!
    Ik ga direct een mailtje sturen naar het e-mailadres wat je opgaf. 
    Heel erg fijn om op deze manier snel geholpen te worden, daarom ben ik al jarenlang een hele tevreden klant bij Hi!
    Groetjes
  • Angela
    Moderator
    Reacties: 5536
    Vriend

Vriend

Iphone Expert

Iphone Expert

Blackberry Expert

Blackberry Expert

Android Expert

Android Expert

Hi Kenner

Hi Kenner

Spotify

Spotify

Super User

Super User

Snelle service

Snelle service

Socialize

Socialize

11 april 2013, 13:56

Graag gedaan namens Natascha en bedankt voor het mooie compliment Marieke. Ik ga ervoor zorgen dat dit bij Natascha terecht komt :) Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
    Angela