• sannewouterse12
    Hi Junior
    Reacties: 0
    Topic starter

3 augustus 2013, 21:03

Hallo,

Ik heb een blackberry ik heb sinds vannacht geen ping en geen whatsapp.
    De klantenservice kan mij niet helpen, omdat hij het gewoon moet doen.

Mijn whatsapp deed het ongeveer een uur vanmiddag nog en nu alweer niet!!!!!!!!!!!!!!!
    En bij mijn ping krijg ik een rood kruisje.

Kan iemand mij helpen?

Sanne.
    Gemarkeerd als antwoord: de reactie van Angela op 5 augustus 2013, 21:36

Hi Sanne,

Welkom op het Hi Forum.

Wat ontzettend vervelend dat je geen ping en WhatsApp meer hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry voor het ongemak. Heb je ook last van problemen met het gewone internet? Mocht dit netjes werken, dan raad ik je een batterij reset aan. Je voert dit uit door de batterij uit jouw toestel te halen terwijl het toestel nog aanstaat. Ik hoor graag van je of dit geholpen heeft.

Ik heb dit topic verplaatst naar 'BlackBerry'. Zoals je kunt zien heb ik jouw andere 2 reacties verwijderd. Het is niet de bedoeling om in een korte tijd meerdere reacties te plaatsen. We doen ons best om jou zo snel mogelijk te helpen. Helaas is dit niet mogelijk binnen enkele minuten.

Groetjes
    Angela

Bekijk origineel
  • Angela
    Moderator
    Reacties: 5553
    Vriend

Vriend

Iphone Expert

Iphone Expert

Blackberry Expert

Blackberry Expert

Android Expert

Android Expert

Hi Kenner

Hi Kenner

Spotify

Spotify

Super User

Super User

Snelle service

Snelle service

Socialize

Socialize

Antwoord

5 augustus 2013, 21:36

Hi Sanne,

Welkom op het Hi Forum.

Wat ontzettend vervelend dat je geen ping en WhatsApp meer hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry voor het ongemak. Heb je ook last van problemen met het gewone internet? Mocht dit netjes werken, dan raad ik je een batterij reset aan. Je voert dit uit door de batterij uit jouw toestel te halen terwijl het toestel nog aanstaat. Ik hoor graag van je of dit geholpen heeft.

Ik heb dit topic verplaatst naar 'BlackBerry'. Zoals je kunt zien heb ik jouw andere 2 reacties verwijderd. Het is niet de bedoeling om in een korte tijd meerdere reacties te plaatsen. We doen ons best om jou zo snel mogelijk te helpen. Helaas is dit niet mogelijk binnen enkele minuten.

Groetjes
    Angela