Telefonisch bestellen? 0800-0346

Internet instellingen

Stel met hulp van Hi stap voor stap je mobiele telefoon in, zodat je direct kunt beginnen met internetten.

Heb je een 4G bundel aangeschaft? Stel je internet instellingen opnieuw in om gebruik te kunnen maken van internet.

spacer

Toestel instellingen

Vind hier alle instellingen voor je toestel. E-mail instellen? WiFi instellen? Internet uitzetten als je bijvoorbeeld op vakantie gaat naar het buitenland?

Check dan nu de instellingen!

spacer

Apps van Hi

Speciaal voor jou heeft Hi handige Apps gemaakt. Zo kun je met de Mijn Hi App altijd in Mijn Hi, kun je met de MB Status App je MB verbruik checken en met de Hi Voicemail App kun je je voicemails beluisteren.

spacer

Toestel reparatie

Is je toestel kapot gegaan? Dat is natuurlijk super vervelend. Heb jij ToestelLease? Bel dan de Klantenservice via 1200 om gebruik te maken van de SmartCare service. Geen ToestelLease? Check dan deze info.

spacer

Simkaart geblokkeerd?

Deze kun je eenvoudig laten deblokkeren door je PUkcode te checken in Mijn Hi. Als je deze PUKcode hebt ingevoerd kun je opnieuw een PINcode instellen.

spacer
Check mijn PUkcode

Mobiel kwijt of gestolen?

Niet leuk! We hebben alle info op een rijtje gezet wat je moet doen als je toestel kwijt is geraakt of gestolen is.

spacer

Internet verbruik

Wil jij weten hoeveel MB's je toestel verbruikt? Download de MB Status App om te zien hoeveel MB's je verbruikt via mobiel internet, Apps en WiFi.

spacer