Telefonisch bestellen? 0800-0346

Opzeggen bij Hi

Weet je zeker dat je weg wilt?

We vinden het fijn als je klant bij ons wilt blijven! Kies daarom weer voor een Hi abonnement:

  • direct een nieuw toestel
  • hou je eigen nummer
  • geen aansluitkosten
  • extra verlengvoordeel omdat je al klant bent
  • geen buitenbundel kosten voor je internet
  • bellen en internetten op het KPN (4G) netwerk

als je contract is afgelopen:

  • wordt je contract nooit automatisch verlengd of opgezegd
  • kun je gewoon gebruik blijven maken van je abonnement
  • kun je elk moment opzeggen met 1 maand opzegtermijn

Toch blijven?

Toe aan een nieuw toestel of een ander abonnement en wil je toch bij Hi blijven? Doen!

 

Wanneer kan ik Mijn Hi abonnement opzeggen?

Zodra je contractstermijn van 1 of 2 jaar voorbij is, kun je per maand opzeggen.
Je vindt jouw einde contractdatum in Mijn Hi bij het onderdeel “Mijn abonnement”.

Wil je het abonnement per direct beëindigen en zit je nog binnen de contracttermijn? Dan kan een eventuele afkoopsom berekend worden.

Toch opzeggen?

Telefonisch

Snel opzeggen? Bel ons op 1200 en houdt de volgende gegevens bij de hand:
Je mobiele nummer, klantnummer en/of bankrekeningnummer.

Let op! Je kunt alleen telefonisch opzeggen als je zelf de contractant bent van je abonnement.

Online

Online opzeggen doe je door het opzegformulier in te vullen.

Je vindt dit formulier binnen Mijn Hi.

Schriftelijk

Toch liever schriftelijk opzeggen? Stuur dan een brief met de volgende gegevens:

Naam, klantnummer, bankrekeningnummer, telefoonnummer, datum van opzeggen en emailadres voor bevestiging.

Je kunt je brief sturen naar:

Hi Klantenservice
T.a.v. opzeggen
Postbus 13500
9700 EG Groningen