• Home
  • Klantenservice

Klantenservice

Abonnementen

Hi Abonnement

Heb je een vraag over je abonnement? We hebben voor jou alle veelgestelde vragen (FAQ's) op een rijtje gezet. Vind hier het antwoord.

 

PrePay

Hi PreyPay

Heb je een PrePay en heb je daar een vraag over? Het antwoord kun je hier vinden. We hebben alle veelgestelde vragen op een rijtje gezet. Vind hier je antwoord.

 

Tablet/ Laptop

Tablet of laptop

Een vraag over je tablet of over je laptop waarop je een antwoord zoekt? Alle veelgestelde vragen zijn hier op een rijtje gezet. Vind hier het antwoord.

 

Specifieke info

Bestellen/ leveren

Naar FAQ's

Toestel/ simkaart

Naar FAQ's

Rekening/ tegoed

Naar FAQ's

Wijzigen

Naar FAQ's

Log in voor Mijn Hi

Inloggen Mijn Hi

Contact met Hi

Wil jij contact opnemen met één van onze medewerkers? We hebben verschillende manieren waarop je ons kan bereiken!

Zo is er het Hi Webcare team die al je vragen via de social kanalen beantwoordt. Ook kun je een mailtje sturen of bellen. Maar, wie belt er nou nog?!

 
Contact met Hi
Apps van Hi in winkelmandje

Apps & diensten

Speciaal voor jou heeft Hi handige Apps gemaakt. Zo kun je met de Mijn Hi App altijd in Mijn Hi, kun je met de MB Status App je MB verbruik checken en met de Hi Voicemail App kun je je voicemails beluisteren.

 
Hi Webcare

Hi Webcare

Er staat een Webcare team voor je klaar om je vragen online te beantwoorden. Stuur ze een berichtje op Twitter/ Forum of Facebook en ze proberen je snel antwoord te geven!

 
Hi

Over Hi

Meer weten over Hi als bedrijf en wat wij allemaal doen? Dat kun je hier lezen.

 

Registratie SIM-kaart mislukt

1) Oude Simkaart en telefoon stuk. 2) Oude Simkaart geblokkeerd, nieuwe sim besteld. 3) Nieuwe sim geactiveerd. 4) Nieuwe sim ... Lees verder

1 reacties 18 views 02-09-2014

Beantwoord door: Christy

Hi ClassyBoy, Welkom op het Hi Forum. Wat lastig dat je problemen had met de nieuwe Hi Sim-kaart maar gelukkig ... Lees verder

Oplader iPhone 5 stuk

Hoi hi-team, Helaas ben ik niet zo vriendelijk geholpen in een van jullie winkels. Mijn oplader heeft het van de ... Lees verder

4 reacties 24 views 02-09-2014

Beantwoord door: -Bjorn

Hoi Liselotte, Vervelend dat je oplader het niet meer doet! Gelukkig valt het inderdaad binnen de garantie. Een Hi medewerker ... Lees verder

Simkaart activeren

Hallo, Ik heb een nieuwe simkaart gekregen bij het verlengen van mijn abonnement met een LG Nexus 5 via belsimpel. ... Lees verder

1 reacties 16 views 02-09-2014

Beantwoord door: Christy

Hi Jamie, Welkom op het Hi Forum. Lastig dat je problemen hebt met het activeren van de Hi Sim-kaart! Mijn ... Lees verder